dinsdag 12 maart 2013

Geniet, genaaid en in het zonnetje gezeten

Wat Joop Stoop kan deed ik vanmiddag ook, genieten, nieten. Wat ik bij Henk Arends en Joop Stoop zag was een muur met speelgoed. Nou ja dat was het niet, maar het was spelend gemaakt, dat kon ik zien, ik zag het er in ieder geval in en dat gaf me weer een goed excuus om ook lekker te spelen met het afval van de borduurwerken die ik uit de lijsten aan het halen ben voor de expositie. Speel en doe.
Het werk heb ik nu afgedekt om er morgen weer fris naar te kijken.
En wat een prachtig zonnetje vandaag, hier althans, ik zat gewoon in de stralende zon te werken, ik had geluk, meer dan andere mensen ten zuiden van mij, want ik hoorde allerlei kleurige weer alarmen.
En hoi Russen. Leuk dat jullie ook naar mijn werk kijken.
333

333 dubbel

333 dubbel

333 dubbel