maandag 4 maart 2013

Dubbel trouwen en de angst voor the playground

Ondertussen het proces van 'The playground', mijn solo expositie bij Wegert & Sadocco in juni. Ik ga gewoon nogmaals trouwen, huhmm??? gewoon nog een installatie maken met glasbak potten, net als 'De trouwring van mijn ouders/ Groei Briljant'. Floortje is inmiddels ook al weer ingelicht, de mooie koffiemelk flesjes gaat ze weer voor me bewaren. En met mijn 261 verzamelde borduurwerken ga ik ook installaties maken. De subtitel is inmiddels 'De draad over de lijntjes'. Het gaat nu inmiddels ook over mijn angst. Zo heb ik angst om nieuw materiaal te gebruiken, het is van zich zelf vaak al zo mooi. Zaterdagavond toen ik terug reed van de salon bij Wilma, had ik echt nog meer angsten voor ogen, nu even niet. Ook gaat 'The playground' over draad, mijn fascinatie en gehechtheid aan draad. Oh en ik word zo blij van tekeningen op geen tekenpapier, zo ook weer op station Lelylaan in Amsterdam, ontzettend mooi met potlood geschreven getallen op lantaarnpaal en de stempel in een luciferdoosje ook mooi. Dus wie weet komt daar ook nog wel werk van, uit of mee tijdens mijn solo. Lekker op de muren kliederen.
324
325