donderdag 1 november 2012

Mijn roetsz

Vanmiddag kwam ik uit de muziekwinkel en mijn oog werd getrokken door de gevel van het winkelpand aan de overkant. Voor het eerst zag ik dit prachtige beeld aan die gevel. Natuurlijk deel ik mijn dorp en mijn kerk van het dorp waar ik ben opgegroeid en weer na 14 jaar Amsterdam naar terug keerde in mijn 365 dagen project - dubbel en dwars. Terwijl ik zo bezig was wat te delen kwam ik er achter dat vrij veel mensen uit Schagen een deel van mijn thema met me delen, namelijk: dubbel. Weer viel het mij op dat er zoveel mensen twee potten, beelden, vazen, planten of wat ook in hun vensterbank zetten. Dus als ik het ga durven dan ga ik toch eens daar stiekem wat foto's van maken. Schagenroetszding: kerk, huiskamer met longbow ouders, architectuur en goeiemorgen ochtendgloren.
Nog papier geschept, weer een hobby erbij. Grenzeloos fijn werkje. Weer een nieuwe hobby erbij, niet te stoppen was ik. Over grenzeloos en fijn gesproken: Morgen naar Berlijn, das fijn.
207

207