donderdag 29 november 2012

De langer jurk

Ballon aan het raam blijven plakken.
Vandaag hoorde ik dat mijn installatie langer in de binnentuin van Life the gallery, Amsterdam mag blijven hangen. Het mag blijven hangen zolang als het thema 'Garden of Life' nog in de galerie is. Heel trots en speciaal daarbij heb ik de foto geplaatst van mijn werk met een spiegeling van een lachend gezicht, kijkend naar de installatie. Zij, blij, ik blij.
En eindelijk officiële visitekaarten laten maken door Floortje Bakker van Tada en dekseldoosjes van karton besteld om mijn werk net in te verkopen. Dat moet namelijk van Adriaan Rees. Haha, dat zei hij al eens tegen mij in 1995, je verkochte werk mooi verpakken in doos of kist. Ik denk ineens weer aan into the great wide open op Vlieland waar ik zo genoot van de schoonheid en de verrassing van het gebaar van de foto die ik kreeg van Maaike Roozenburg.
232
links kadootje van Maaike Roozenburg

detail van Sneeuwklokje en de 6 1/4 kabouters