woensdag 21 november 2012

Leeg en rot

Reacties. Te veel reacties gekregen op mijn schrijfwerk en nu komt het niet meer. Het komt gewoon niet meer, niet meer uit mijn hoofd, nou het komt niet eens mijn hoofd in, terwijl er toch eigenlijk heel de dag door gedachtes zijn. Een tijdje terug toen ik nog geen verwachtingen had van mijn schrijfwerk op het blog dacht ik in verhaalvorm. Maar nu is het er niet, ik hoop even niet, want ik vond het leuk, schrijven en denken in verhaalvorm.
Vandaag net als gister weer bezig geweest met een vies werkje: glas ontdoen van etiketten en etensresten, oude etensresten. Nu zitten de porien van mijn neus toch wel een beetje vol met de geur van zurig, nat en oud en schimmelig eten en drinken. Ik heb 200 in mijn hoofd, 200 glaswerken, 200 ballonnen, 200 verhalen, 200 keer mezelf, verhalen van mezelf, want daar ben ik wel achter, het gaat allemaal over mezelf, mijn gedachtes, en nu dus mijn eetpatroon, of een fragment daarvan, in de vorm van leeg glaswerk.
226