dinsdag 20 november 2012

Installeren in Markt 18

Ben bezig met het maken van een installatie die te zien zal zijn in het eerste weekend van December, in Schagen bij cultuurhuis M18. Leo Vroegindewei zijn naam kwam vorige week ter sprake en ik word deze week steeds aan een uitspraak van hem herinnert. Hij zei dat mijn werk over water gaat, of er zit altijd wel iets van water in mijn werk. En dat zie ik nog wel terug. Ik ben ook net een kind wat dat aan gaat, ik word gelukkig van het spelen met water, ehmmm werken met water. Vandaag vies klusje gedaan: allerlei wit glaswerk uit de glasbak gehaald en ontdaan van schimmelende etensresten en etiketten. En toch werd ik er gelukkig van, met mijn handen in het water. Nog wat zand en een schepje en meer is er niet nodig om mij een middagje zoet te houden.
225

225 dubbel