dinsdag 27 november 2012

Licht

Nou zo licht was mijn dag niet. Grommend deed ik hem. Ik haat het wanneer mensen dingen toezeggen en slecht of niet communiceren. ASK is daar een voorbeeld van. Dit weekend expositie en ik haat het, ik haat het, haat het, haat het, haat het hoe ze met mij omgaan. Ik zet het alvast op mijn blog zodat er wellicht iemand is die mij eraan kan herinneren dat dit het laatste ding was wat ik met ASK doe, wat een snert zooi. Zo! Ben echt tegen vloeken, maar dat heeft ook al geen zin, iedereen in mijn huis doet er aan, dus waarom ik niet.
Ik heb nu al spijt van het vloeken, al dat stomme trilling gedoe, ik kan niet eens genieten van een potje vloeken, want alles wat je doet geeft trilling en dat het slecht is en doortrilt, zoals de ijskristallen van die Japanner. Grrrrr vind ik ook stom.
Vandaag dus met verlichting, lucht, romantiek en liefde bezig geweest voor de expositie 1 en 2 december in Markt 18. Zou ik daar zo pissig van zijn geworden? Want echt verlicht ben ik niet. Waarom weet ik niet. Ik wil het wel weten.
En oh ja twee keer in de mail Lieve Judith genoemd met een kut bericht eronder, menen ze dat dan? En welk stuk van de mail menen ze dan? De kop of wat er onder staat?
230

230 dubbel