woensdag 6 januari 2021

Pleeskip

Bij de kippen aan het werk. Nieuwsgierig en zo af en toe een kraai. Weer op m'n knieën in de Dixi, en dit keer ook op m'n tenen. Plastic spetters op het plafond. Weer eens wat anders dan urine resten op de vloer van de toiletten op het festivalterrein. Al zou ik, als het iets uit zou maken om een festival te kunnen bezoeken, er dan ook met m'n tenen in staan. Alles is het me waard om weer naar een festival te gaan.
Het is 3 graden. Het is koud. M'n tenen zijn koud. Ik moet piesen, maar heb te veel lagen aan, dus hou ik het te lang op. Ik draai me steeds vast in deze krappe dixi. Niet te doen met mijn koude vingers de tape los pulken. Ik ga door en geniet. Geniet ook van het idee dat er toekomst is. Dat het beter wordt.
Het werk is nog niet af. Binnenkort werk ik verder aan de Coronaproof eenpersoonstribune. Onderdeel van Peeshow in Hal 25, Alkmaar.