woensdag 30 september 2020

Een kraai kussen

Vandaag een goede ruil gedaan met Maartje Jaquet. Ik mocht weer komen werken in haar atelier, zelfs van Maartje een hele leuke nieuwe druktechniek geleerd. Simpel en doeltreffend. Snel als monoprinten. Hou ik ook van.
Voor Maartje maakte ik een kussen van haar cirkel werk en mocht ik een kraai uitkiezen. Ohhhhh, daar had ik mijn oog al op laten vallen en nu mocht ik die werkelijk kiezen.  Precies perfect gevangen met pen en waterverf. Heeeeel blij met haar kraai.
Op de terugweg zag ik een bord met 'Medemblik 5 km' staan. Dus reed ik even om. Want had al een week zin in gevulde koeken. Dus langs het bakkerij museum in Medemblik. Ze waren nog een beetje warm, hmmmmm.
Bestellingen mondkapjes op de bus gedaan en nog even een bonus rondje langs het water en de vogels in het park.