vrijdag 11 september 2020

Alle dagen jarig

Jawel, nog steeds alle dagen jarig. Vanmorgen kwam er wederom een heerlijke verrassing door de brievenbus. Al sinds de tekening was gemaakt ben ik nogal verliefd op de snoek. Nu was ik een excuus aan het maken om het te mogen aanschaffen voor mezelf. Ik vond het ook wel een goed excuus als je vijftig jaar werd. Om dat aan jezelf cadeau te doen. 27 juni was dat het geval. Nog niet overtuigd bleef ik nog een beter excuus verzinnen.
Alsof Mariëtte Ciggaar dat had geroken. De vis kwam zo mijn kant op als verjaardagscadeau. Plus Leny is ook vandaag een beetje jarig. Ook zij deelt mee in de feestvreugd. Joepie!!!! Zo mooi ook met goud. In het echt is die nog mooier dat werk van Mariëtte. Ik hou er van. Wat een tof wijf! Zij houdt ook zo enorm van het leven en de mens, groot en klein.
Als een blij ei werkte ik door voor Kunst10daagse Bergen. Lekker veel meeuwen.