maandag 3 december 2018

Stooigoed uit mijn handen en in mijn hoofd

Het lijkt wel strooigoed, al dat nieuwe werk. Wat heb ik hard gewerkt. Heerlijk. Wel jammer dat het verwerken, zoals het op de webwinkel plaatsen en versturen nog niet automatisch gaat. Of via een toverspreuk, zodat ik lekker aan het werk kan blijven. Gister 'Fantastic beasts deel 2' gezien en nu vind ik het wel weer tijd voor wat toverkunst. O, en wat is die Eddie Redmayne toch een bijzondere verschijning.
Mijn hoofd is dol. Voor ik ze ging opspannen, na bestellingen van de Sint, was ik alleen aan het maken. Dat is wat ik had gemist. Er was naast gespannen buren, verhuizingen en vandalisme en inbraken weinig werktijd. Nu wel, in overvloed. Zooooooooo fijn.
Jammer van mijn dolle hoofd. Even niet vol gas. Morgen lekker weer een behandeling Access Bars. De eerste behandeling heeft me enorm geholpen, ik denk een maand terug. Het heeft me vrijheid in mijn hoofd gegeven. Niet alleen in hoofd, overal. Nu weer nodig want in mijn hoofd is het ook wat strooiig. Lekker vroeg naar bed. Beter voor mijn duizelhoofd.