dinsdag 4 december 2018

Geheim recept voor succes

Vanmorgen heerlijk gewerkt in atelier, met regen en veel zonneschijn, ekster en femke en mijn favoriete servet met geborduurde initialen.
Vanmiddag een klein rondje langs memory lane. De Dorpen is wel geen laan, maar toch voelde het als memory-lane. Ik had een afspraak bij Grow praktijk, lijkt op wiet teler, maar met dit 'voor natuurgeneeskunde' erachter is het dat dan weer niet. Ik kreeg weer een Access Bars behandeling. De vorige had mij zo goed geholpen na de inbraak ellende, dat ik niet meer uit dat fijne gevoel wilde gaan. Dus vasthouden met een nieuwe afspraak bij Eugenie Kant, goeie naam niet. Ga ook eens, zie hier voor info. De sloot op de Dorpen is de sloot waar we gingen schaatsen en vissen. Vissen met ons super goeie en geheime vissenvang recept.