vrijdag 3 augustus 2018

Oogstrelende smaaksensaties

In de middag Mars en Teun even naar het strand. Op de scooter. Zie hoe hij gelukkig hij zich voelt bij Teun achterop. Gouwe oude tijd, net als vroeger met zijn ouders, die gingen dan wel met z'n vieren op één brommer en ik, ik schilderde in mijn nieuwe atelier.
Omdat we vakantie in eigen land vieren, zelfs in eigen huis mogen we elke dag uit eten. Om de beurt mogen we kiezen. Vandaag was het mijn beurt. dus gingen we op Nieuw avontuur in Niedorp. Ik koos voor een restaurant dat al jaren op mijn verlanglijst staat, Red Chilli in Nieuwe Niedorp.
Het was prachtig, heerlijk, ontspannen, mooi relaxed, respectvol en met oogstrelende smaaksensaties. Met name de komkommer- en bietenmoes zijn mijn nieuwe favoriet. Ik verlang nu al naar een volgende vakantie thuis.