woensdag 1 augustus 2018

Het broeikas effect in nieuw atelier

Rustig aan wordt het prachtig in mijn Greenhouse (werkruimte) aan de Vincent van Goghlaan 2 in de wijk Groeneweg, Schagen. Ik ben thuis. Het is tijdelijke verhuur, dus een nomaad ben ik wel degelijk en als het goed zit voel ik me snel ergens thuis. Voor nu vestig ik me fijn aan dit groene Piet Mondriaanpark.
Zie de nis! Ha! die is net zo groot als mijn eerste ruimte van Op in Schoorl 2015. Ik heb tien keer zoveel ruimte hier. Laat mij maar groeien en bloeien.
Mars heeft voor mij een nieuwe kast gebouwd en Teun heeft geschilderd. Vergeten foto te nemen. Doe ik morgen. Fijn familiebedrijf. Ja eigenlijk zijn wij een goed bedrijf: Teun, Marcel en ik, klusbedrijf Koning van Pinxteren, voor al mijn klussen, hahahaaaa. Heerlijk team.