maandag 5 februari 2018

Show show show show ... showing out

Vandaag bezocht ik de beurs Show Up. Georganiseerd in een kas. Het licht scheen prachtig en fel. Ik zag het, kneep af en toe met mijn ogen en toch nam ik er geen foto van. Vandaag kwam het licht via de reflectie op het glazuur van het prachtige werk van Harm + Elke Studio&klevering en van NUUKK.
Kaart #justdofun en het werk van Field of Hope maakte mijn dag op de beurs goed.
Vanmorgen kreeg ik tijdens het klaarmaken om te vertrekken naar beurs Show Up het nummer Showing out van Mel & Kim in mijn hoofd. Mijn voortdurende woord associatie met muziek. Gelukkig heb ik het lied tot aan de entree in mijn hoofd gehad. Ben wel bang dat ik het nu ik het benoem wederom in mijn hoofd zal hebben.
Jep ik heb hem weer in mijn hoofd, en jij misschien nu ook. 'Show show show show, show show show show, showing out, showing out.... get fresh at the weekend..... Showing out.'

23 van 30 serie Zoeklicht op herhaling


23 van 30 serie Zoeklicht op herhaling