dinsdag 6 februari 2018

IJsvogel galore

Na het werken met Nicole aan onze keramiek keukentafel moest ik even naar buiten, wat een fijn weer, koud en licht. Maar ja, wandelen zonder hond, das wel onwennig. Dus raapte ik in de straat zwerfvuil en een aantal kapotte bierflesjes op. Nog niet lang genoeg buiten geweest dus op weg naar het water.
Aangekomen zie ik drinkbeker en nog meer plastic liggen. Denk dat ik genoeg heb geruimd, maar steek toch over om een grote plastic zak op te ruimen.
Nog geen halve minuut later zie ik hem. Voor het eerst in mijn leven: een ijsvogel. Ja, ik zie een ijsvogel!!!!!!!! Dook meerdere malen het water in en bleef eigenlijk heel rustig op de takken zitten. At af een toe een visje en waste zich tussendoor. Wat een geluk! Nu heb ik nog een lievelingsvogel.
Wat een cadeau.
24 van 30 serie Zoeklicht op herhaling

24 van 30 serie Zoeklicht op herhaling

24 van 30 serie Zoeklicht op herhaling

24 van 30 serie Zoeklicht op herhaling