vrijdag 9 februari 2018

Corbijn rood

Vanmorgen vroeg kon de oven open, serie servetringen gemaakt door Nicole en mij zijn er perfect uit gekomen. Met dank aan Floortje voor hulp bij maken transfers logo en getallen.
Voldaan vertrok ik met naaimachine naar Amsterdam. Want vandaag mocht ik werken op het hoofdkantoor van Het Danspaleis. Ik mocht wat dingen perfectioneren aan de decorstukken. Dat was een bijzonder leuke ervaring. Zelfs na de klus naar buiten gaan was werkelijk speciaal. Want terwijl ik de parkeerkaart retourneer komt Anton Corbijn aan gelopen. Ik was zo onder de indruk dat ik niet naar hem om dorst te kijken en daardoor niet zag dat hij dezelfde deur nam als ik en ik die deur voor zijn neus stevig dicht trok.
Daarna snel naar huis want dit weekend krijgen wij een privé speurneus als logé. Lekker heel het weekend knuffelen met een wit mini bonkie. Zo eentje waar wij er meerdere zelf hebben gehad. De grootste grappenmakers ooit.
dag 27 van 30 serie Zoeklicht op herhaling

dag 27 van 30 serie Zoeklicht op herhaling