woensdag 28 december 2016

Zonnig thuiswinkelen

Toch kies ik voor deze foto's. Vanmiddag had ik foto's gemaakt van de inboedel van mijn winkel Op in huis, en foto's van hoe de ruimte in Schoorl nu is. De straatborden van Op met onder andere het woord 'winkel' staan er ook tussen. Vond ik heel grappig om dan te zeggen: 'Is dit nu wat ze bedoelen met thuiswinkelen'. Maar toen ik ze terug zag vond ik het een bende. Dat is het natuurlijk ook, maar wil niet zeggen dat ik het wil delen.
Heel Op staat nu thuis, overal verspreid, te wachten tot ik klaar ben met de winkel aan de Paardenmarkt Op Schoorl leeg te halen en glad te strijken, zodat ik de spullen een nieuwe plek kan geven.
Gelukkig kreeg Teun van haar baas een kerstboeket omdat ze had gewerkt met de kerst. Das feestelijker om naar te kijken.