dinsdag 13 december 2016

Beroeps tourder

Ik word beroepsrondrijder! Ik weet het zeker. Vandaag deed ik een tour: Alkmaar, Schoorl, Haarlem en Amsterdam. Dol gelukkig geworden. Heerlijk vrij.
Het is zo lekker dubbel. Aan de ene kant voel ik het verdriet van het falen van Op in Schoorl, aan de andere kant voel ik me enorm opgelucht dat het (bijna) voorbij is, en aan weer een andere kant zie ik het als een sprong naar een betere plek. Saskia Hoogendoorn had daar vandaag zelfs een mooi woord voor: rakeling. Wat zal het worden? De tijd zal het weten. Hiep hier hoereeee!
Vandaag was ik naar de plek die ik in Soof 2 zag: Mucho Mas. Mijn eerste huis was daar om de hoek. Mijn beste vriendin Marrit werkte er, en ik hielp bij drukte wel eens. Nu zag ik het terug in de film. Ik moest er natuurlijk even langs. Ook bij de Arena, Hotel Arena, Sleep in. Tjeeeee heeeej! Dat is mooi aan het worden. Super tijd heb ik daar beleefd toen ik daar honderd jaar geleden werkte.
En kijk een wat een rust, midden in de stad, en Oooo! wat zet ik dan of de foto?!?!? mos. Hahaahaaa, heerlijk wat wonen in een dorp met je doet, je vergroent.
Op aanraden van Saskia Springsnow ging ik langs bij TOON. Mooie plek, goeie tip Saskia. Edith Brouwer van 10x10artist heeft daar ook een fijne plek, zelfs in de etalage.
Ik deed ook nog een tour langs ons laatste Amsterdamse huis, want Edith en Erik hebben sinds vrijdag daar hun galerie 'Galerie Salon West'. Het klinkt als een cowboy film, toch is het een galerie. Door de ramen heen zag ik zelfs nog mini's van mij. Het was een mooi rondje, langs de jaren.