zaterdag 24 december 2016

Op putters

Laatste dag in Schoorl begon als een feest. Nu ja, de aankomst was een feest. Ik liep een andere route, de saaie, stinkende, via de parkeerplaats achter het centrum. Om nog 1 keer naar de kaasboer Niek te zwaaien. Stak de straat over, naar de parkeerplaats en hoorde ze direct: putters! Jeeeeeej !! Ik hoorde er heeeel veel. Veel!
Fijn cadeau! Mijn verdriet, die ik over mijn wangen voelde vloeien in de auto maakte direct plaats voor geluk.
Het eindigde ook fijn en feestelijk, met koffie met kunstenaar Juul en hartjes chocolade van dierenarts Vivianne, en ballonnen. Om wat aandacht te trekken voor het dooie plein achter de ijssalon in winterslaap, hadden Monique van The big Moose en ik slingers en ballonnen aan de ijssalon gehangen. Toen ik had afgesloten zag ik het nog hangen. Geen zin meer om de boel weer open te gooien. Dus nam het mee naar de auto. Meteen feestelijk, en rond. Want met de opening van Op, 12 september 2105, had ik ze ook, witte ballonnen.
Geniet van het weekend.
Op een beter leven.