maandag 15 juni 2015

Spring tij

Blij met mijn kunstwerk in de perenboom van Carina de Wit - Schoorl op Ooyenbargh interieurhoeve. Ik mocht mijn installatie 'Spring in de boom', oorspronkelijk gemaakt voor 'Springsnow' festival, daar in hangen.
De kunst in de tuin is onderdeel van de Masterclass van Kunstroute Zijpe waar ik aan deelneem. Opening is 27 juni, op mijn verjaardag, tussen 20:00 uur en 24:00 uur en daarna is de route heel de zomervakantie te zien.
De vele pauwen zijn een bezoek al meer dan de moeite waard.
Op het moment dat ik de naam van de installatie voor deze plek in oude perenboom wilde veranderen naar 'Spring tij' ging het miezeren. Dus daar denk ik nog even over. Ik vind die titel wel beter passen zo dicht bij het strand.
En helder. Pluk de dag! Goeie reis Miep van Riessen. Ik denk aan je en het maakt me verdrietig je te moeten missen. Ik ben fan van jou en je werk.