vrijdag 12 juni 2015

Knop, licht en oor

Nog wat zakjes gevuld met andere kleuren, dat werkte niet, ik ga het bij geel en groen en blauw tinten houden. Dat oranje, roze en paars deed me denken aan lelijke plastic transparante speelgoed kralen. Installatie maak ik voor mijn deelname masterclass kunstroute Zijpe. Opening 27 juni. De route is heel de zomervakantie te zien.
En in spanning kijk ik de knoppen in bloei. Ik kan niet wachten tot de klaprozen van mijn oom Ed uitkomen. Ze doen het nu al heel goed! Blij mee.
Over spanning gesproken. De spanning zit ook op mijn oren. De buren zouden 2 dagen boren om een muur en kast eruit te slopen. De eerste dag was maandag, de tweede dag dinsdag, dat viel mee, dacht ik toen ze dinsdag heel kort boorden. Ze kunnen niet zo goed dagen tellen, die klussers van de buren. Het is vrijdag en hoor de boor nog. Knetterhard achter en naast mij.