maandag 8 juni 2015

Ik hou van vieren

Ja! Mijn pa hoeft vier jaar niet terug te komen naar het ziekenhuis. Dat is fantastisch! Alle kanker is zijn lijf uit. Het maakte de lawaai van de buren heel draaglijk. Die boorden, nou ja de klussers boorden, met twee dikke drillers heel de dag de muren van de buren eruit. Een rondje met de hond. Even weg van het lawaai. Zijn ze van de gemeente op verschillende plekken de kanten aan het maaien.... Ook daar lawaai.
In mijn atelier maakte ik gietklei aan en goot het. Na 19 jaar weet ik bijna niets meer over het gieten van keramiek, er ging dan ook best veel mis. Bij textiel gebruik ik juist die missers en zie ze als cadeautjes. Die cadeautjes van vandaag zitten weer terug in de emmer.
De kauw van vrijdag is een grappig lui vreetzakkie. Wat zal ik lekker slapen straks. Lawaai was vermoeiend en tevreden door het goede nieuws van mijn pa. Gefeliciteerd pa.