zondag 11 januari 2015

Eindeloos

Handig je fiets in de stalling zetten daar op Groote Keeten. Neem wel een goede schep mee, om eerst ruimte te maken en na je strandwandeling om dan weer je fiets uit te graven. Lak had je fiets dan ook niet meer, gratis zandstralen daar langs de kust.
Mijn dochter Teun en ik gingen even uitwaaien op strand Groote Keeten, goeie naam. Op weg daarnaartoe viel mij een bruin bordje op met de tekst 'Eindeloos' en pijl welke kant je daarvoor op moest gaan. Ik dacht natuurlijk direct aan Mieke, wanneer niet want net als Suna is onze lieve overleden Mieke de afgelopen dagen eigenlijk steeds meer in mijn gedachte. Dit had Mieke moeten weten.
Op de terugweg reden we dezelfde weg terug op zoek naar dat bord en toen zag ik dat het een camping aanwijsbord was. Toen dacht ik helemaal dat het klopte dat ik aan Mieke dacht. Ze was dol op kamperen en als er nu een goede naam voor een geschikte camping na de dood zou zijn, dan was het wel camping Eindeloos. Toen ik terug naar mijn aan de kant geparkeerde auto liep zag ik nog net in mijn ooghoek het verkeersbordje met verticale witte balk en klein rode horizontale balk: doodlopende weg.