donderdag 29 januari 2015

Draad en tv kriebels

Stofwisseling dat is de naam van het project wat ik een tijdje terug was begonnen en van de week weer had opgepikt, werktitel was ik vergeten. Werk geïnspireerd op drieluik dat ik in Lissabon zag van Jeroen Bosch 'Het Antonius drieluik'. Wat een heerlijk inspirerend, maf en fantasierijk drieluik. Het bovenste werk heeft al een titel gekregen: 'De Gaeuw'
Vanavond ben ik met een foto van mij aanwezig bij het televisieprogramma van Wilfried de Jong - Fotostudio de Jong. Ik hoop dat hij mijn foto uitkiest om live te bespreken. Al ben ik nu best nerveus. Vanavond vijf voor half 9 op NPO2. Lekker tegenover 'Wie is de Mol', dus er kijkt waarschijnlijk geen hond. (Het is Rick!) Of alleen echt geïnteresseerde, weet niet of ik van deze gedachte nu rustiger word.