zondag 6 oktober 2013

Volle beurs beleving

Wat een week! Wie had dat kunnen bedenken, dat ik een week lang op de woonbeurs in de rai aan het werk zou zijn. Veel genoten, weinig geslapen, leuke mensen ontmoet, veel gelachen, veel geleerd en nieuwe wensen en verlangens.
Mezelf tegen gekomen vrijdag toen ik spontaan ja had gezegd en in de vtwonen concept store stond. Wow wat een hoop vragen van de klanten en wat had ik slechte antwoorden zeg. Het was ook niet normaal, een groot succes, de concept store van vtwonen, heel de week drie rijen dik in de winkel.
Laat mij maar filmpjes maken voor vt, dat is wat ik goed kan.
Filmpjes die ik samen met Jos van Venrooij maakte waren te zien in filmschuur van de vtwonen Barn en de concept store. Hertjes op houtje goed verkocht op de beurs! Jeeeeeeej!
Nu vol hoofd, pijn lijf en zin in het volgende.
koffie schuim kijken

ik met de vt-werkkleding

etalage vtwonen concept store woonbeurs rai

herten in vtwonen concept store

herten voor vtwonen concept store
zo was mijn uitzicht vanachter de toonbank dus
filmpjes in de filmschuur van de vtwonen barn