maandag 21 oktober 2013

Stef Kreymborg bij Wegert & Sadocco

Nadat ik Stef Kreymborg bij de Salon van Wegert & Sadocco over het werk van Helma Kuijper had gezien was ik al benieuwd geraakt naar het werk achter de verhalen die Stef had, over zoek geraakte sokken en zakdoeken met verdriet.
Na een weekend waarnemen in galerie Wegert & Sadocco ben ik echt fan geworden. Dus ode aan Stef Kreymborg:
En je ziet wel welk werk ik het meest mooi en fotogeniek vind: 'Hoorspel'
Er zijn raakvlakken met mijn werk, merkte zondag een bezoeker aan de expositie op. :)
De expositie is nog te zien tot 10 november 2013, bij Wegert & Sadocco, Winkel.
detail 'Hoorspel' - Stef Kreymborg

detail 'Hoorspel' - Stef Kreymborg

detail 'Hoorspel' - Stef Kreymborg

detail 'Hoorspel' - Stef Kreymborg

'Zwerm' - Stef Kreymborg

detail 'Six degrees of separation' - Stef Kreymborg

Stef Kreymborg

Stef Kreymborg