donderdag 17 oktober 2013

Ik hout van stempelen

Het is een feit, ik ben verslaving gevoelig. Nu verslaafd aan het gutsen van gummen om stempels te maken. Ik ben inderdaad ook niet een pitbull, tanden erin, kaken op slot en door. Na de eerste 7 stempels kon ik mijn armen niet meer omhoog krijgen, zo intensief zitten gutsen. En nog een, en nog eentje dan...... Nu doe ik er 2 per keer, om mijn arme armen wat te ontlasten.
Gister bakje naar Kkip gebracht. Ze zijn wat minder volwassen dan de stempels die ik gebruikte van Sjakie's, vind ik. En het gekke is, dat ik dat eigenlijk niet zo leuk vond. Nou ja!!!!! Wie wil er nou heel de tijd kinder dingen doen??!??!?! Ohw ja ikke. Dus moet ik zelf nog even aan het idee wennen, dat ze een beetje kinderlijk zijn geworden. Ze zijn in ieder geval eerlijk. En das fijn, want jeetje zeg, wat voel ik me na een week nog rot over dat telefoontje van Sjakie. Wat een rot streek om mij zo te kleineren. Gelukkig heeft ze twee mooie winkels, dat maakt het dan weer een beetje goed.