woensdag 2 oktober 2013

JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!! vtwonen, rai, woonbeurs ik erbij en blij

Vandaag dagje thuiswerk, morgen weer naar Amsterdam. Zo blij. Net als vorig jaar verkoopt vtwonen spullen van mij en draaien er filmpjes in het huis, dit jaar draaien ze in de vtwonen Barn (Barn van André Amaro) en in de vtwonen concept store tijdens de woonbeurs rai. Jos van Venrooij heb ik gevraagd om samen met mij de filmpjes en animaties van een aantal vtwonen producten te maken.
Maandag heb ik geholpen met inrichten van de winkel, de concept store nr. 1, een super mooie winkel. Het inrichten was heel leuk. Een soort Sinterklaas feest in het kwadraat. Een hele berg dozen uitpakken en bij elke doos was het een verrassing, voor mij, ik wist natuurlijk niet wat ze allemaal in de winkel zouden krijgen. Heeeel mooi servies, prachtige flessen, leuke kaarten, noem maar op. Ik was een soort assistent/stagiair van Johan de stylist. Goed om te doen, werken met hem. Das natuurlijk altijd de vraag, ik had hem ooit op een verjaardag gezien, dus dat was even afwachten of het werken net zo leuk zou worden als de ontmoeting op het feestje. Dat was zo.
Ennnnnnnnnn in de etalages heeft stylist Johan ook 2 van mijn hoepels gehangen. Waarop ik reageerde door de hertjes en uilen op hout hem aan te reiken. Hij vond ze lelijk........ hahaha..... ik heb ze gemaakt zei ik zachtjes, best gênant moment. Maar goed hij hing ze evengoed op in de etalage en ook leuk: ze zijn goed verkocht.
Gister liep ik rondje door de beurs en dacht, ik heb de styling van de bruiloft van Mieke net achter de rug, filmpjes gemaakt, hoepels gemaakt, houtjes gemaakt en veel gewerkt en heeeeel weinig geslapen en toch loop ik hier blij, gelukkig en ontspannen rond.
filmpjes in Barn - vtwonen huis

filmpjes te zien in Barn - vtwonen huis

hoepel in etalage vtwonen winkel woonbeurs rai

Ja!!!! mijn hoepels in vtwonen winkel
de etalage met hoepel en hert/uilen plankjes

 
maandag inrichten, eerst de hoepels erin natuurlijk
hert op hout in etalage
etalage vtwonen winkel detail uil op hout en hoepel