woensdag 2 oktober 2013

Schagenezen op de woonbeurs

En gister merkte ik dat ik op de woonbeurs meer bekenden uit Schagen tegen kwam dan wanneer ik een rondje door het Makado centrum doe. Ik zag de stand van Bart Beermann, met Bart erin/ernaast. Maandag heel de dag 20 meter van elkaar af gewerkt en dan elkaar gewoon heel de dag niet zien, bijzonder. Ook Martijn de Wit had een, met name hoge, stand en gisteravond nadat ik al meerdere keren langs de entree was gelopen zag ik het werk van mijn buurvrouw Monique de Leeuw op een wel hele prominente plek hangen, zo'n beetje het eerst wat je ziet als je de roltrap omhoog gaat, wow super tof zeg.
Nu (6 oktober) ook met foto van Bart.
Monique de Leeuw op woonbeurs

Martijn de Wit en werk van Monique de Leeuw op woonbeurs
Bart Beermann op woonbeurs