zondag 3 juni 2012

Vondelfelix

Vandaag bij lezing van Felix Brabander geweest, hij is leuker dan Theo Maassen en dat is niet eens zijn vak. Felix is coach en gaf vandaag een (inter)actieve lezing. Wat ik daar aan heb gehad? was het huiswerk wat we vandaag bij thuiskomst moesten maken/beantwoorden: Extreem. Het is de basis van deze afgelopen weken. Ook in gesprek met Sonja Doevendans en ook met Viktor Baltus werd het me duidelijk wat me te doen staat. Durf, doe iets wat je niet zomaar doet. Ga ervoor en doe dingen die je eng vindt.
Was ik na de lezing van Felix in het Vondelpark even langs de opening van De Vondeling fotografeerde ik een boom. Ha, er was zo veel te zien en ik pak weer de boom. Aangezien ik denk dat Felix Brabander geen didactische achtergrond heeft ben ik toch in het Vondelpark terecht gekomen, (en Tammie leuk je te hebben gezien). Hij zei namelijk ga de natuur in, en dat is niet het Vondelpark, tja ik hoorde als enthousiast, slecht luisterend kind de niet niet. En bij thuiskomst even rondje met het hondje en met telefoon even de prachtige sloot berm op de foto gezet.
47