donderdag 21 juni 2012

Sterke zenuwen

De zenuwen gieren door mijn lijf, ben er zelfs misselijk van. (Zaterdag opening expositie en ik ben nog niet klaar.) Of kwam dat nou omdat ik al stuk heb gefietst, aan het werk was en geen tijd had genomen om iets te eten?
Gedachten als: Red ik het allemaal? Is het wel goed? Waarom moeten er altijd zoveel dingen op het laatste moment gedaan worden? Wat nu als de juf belt dat mijn dochter vandaag toch te ziek is om naar school te gaan? Ik had haar namelijk misselijk naar school gestuurd. Zou zij ook gewoon mijn zenuwen hebben? Nou ja dat soort dingen dus vandaag. Wilma Wegert zei al gister, 'Het wordt vanzelf zondag' precies. Ik kan ook niet anders zeggen dat ik er van geniet, ook van de zenuwen, dat maakt het zo lekker echt, zoiets als afrijden. Ja en dan vraag ik me meteen af: Zouden voetballers en sporters(zou ik voetballers dan toch een ander soort vinden dan sporters? Waarom schrijf ik het dan op?) dit nou ook hebben voor de wedstrijd en krijgen ze daar nou zo'n kick van?
Nog even de 365 van gister erbij plakken.
64