dinsdag 12 juni 2012

Oranje kaart

Trek ik vanmorgen een kaart, staat er in de eindzin dat de kaart ook kan betekenen dat ik onverdiend succesvol zal zijn. WAT!?!?!?! Oneerlijk, ik verdien het wel. Ben al de hele dag stik chagrijnig door die kaart. Spiegelt zeker het een en anderrrrrr. Denk ik dat over mezelf? Vind ik dat ik harder moet werken. Nou ja allerlei twijfels en vragen komen bij me op. Ik wil succes en wel verdiend.
Dus met mijn ziel onder mijn armen ging ik een rondje voor de foto en bedacht ineens dat ik regenboog dubbel en dwars ging doen, best moeilijk oranje bloemen vinden. Wel veel oranje accessoires in de wijk, dat dan weer wel.
Nu ik de foto's zo zie is het niet eens zo duidelijk dat het een regenboog is.

Twee uur later kom ik er achter dat ik heel de paars niet heb geupload, na ja, daarom was het natuurlijk onduidelijk dat het een regenboog is.... ha ha. Nu geheel duidelijk. Het is niet mijn beste ding vandaag, ach, dat mag.
56

misschien ook 56

wellicht ook 56

56?

Blue 56

ook nog op de valreep 56