maandag 4 juni 2012

I like to Play en Kam-pioenen in mijn hoofd

en 'Kam-pioenen, kam-pioenen ole ole ole!' in mijn hoofd bij het zien van die prachtige rozen. En wat een prachtige kopjes kocht ik zaterdag.
'I play all day long in my room'.... 'I like to play' Kate Nash. Ik ging opruimen, was het plan..... Toen ik boven even in een 'speelkast' keek zat ik direct op mijn knieën en vergat mijn taak. Ik kwam houten kistjes tegen, poppenkopjes, eierschalen, gevonden veertjes, plastic laatjes etc. Dat is wat ik graag doe. 'Oude' dingen verzetten, componeren, spelen, verplaatsen, kijken.
Nu maar snel even aan het opruimen,schoonmaken en hond uitlaten, straks komen ze terug van de 10 kilometer en ben ik met het opruimen en schoonmaken nog geen meter opgeschoten.
48

De hond in beweging past ook overal bij