vrijdag 8 juni 2012

De avondvierdaagse in 365 dagen

Trots op mijn dochter die deze week al voor de 7e keer de avondvierdaagse liep, de 2e keer de tien, wat een kanjer. De kanjer was wel wat moe. Niet gek, deze week voor het eerst naar de Juliana school en 4 keer 10 kilometer in de benen. Gelukkig zijn ze zo schappelijk om vandaag een uurtje later te beginnen, dus kon ze lekker uitslapen...... op de grond. Ja toen ik haar ging wekken lag er een bult dekbed naast haar bed, met Teun ertussen, ach arm kind, waarschijnlijk ook nog haar hoofd of net gestoten, want ze stond op met veel pijn. Toch naar school gegaan, top die dochter van mij.
Enne ik was nog nooit zo snel klaar met de 'verrassing': snoepfopspenen aan een touwtje. Normaal zit ik uren te knutselen, want ben echt tegen snoep als beloning voor de avondvierdaagse, maar je ik verleg zo mijn zodra het om inrichten van een expositie gaat. Gistermiddag nog bezig met inrichten expositie in Fluwels Tulpenland. Nu te zien, nog even titlelijst maken en dan rustig verder met komende exposities.
51