donderdag 2 juli 2020

Kussens bij Blauwdruck in Zwolle

Soms rol je zo een kant/kans op. Door de kussens die ik in september 2018 voor de opening van Kim Swinkels haar yogacentrum Kyke, Kim Yoga Kracht & Energie, maakte, rolde ik met mijn meditatiekussens zo Blauwdruck in.
Voor Kim maakte ik dertien kussens in oranje, derde foto. Een yoga leerling van Kim bestelde vorige maand kussens bij mij, vierde foto. Daar schreef ik natuurlijk over, want dat doe ik. Jorien van Blauwdruck was enthousiast. Ik daarom ook. De afgelopen dagen heb ik drie nieuwe yogakussens gemaakt. Ze zijn dubbellaags. Het buitenkussen is wasbaar. Wel met veel geduld en een schoenlepel, haha. Want in het binnenkussen zit ongeveer drie kilo boekweitdoppen en dat kussen zit er strak in. Drie kussens verstuurd en te koop de mooie winkel in Zwolle.
Ik ben blij met Blauwdruck als verkooppunt! Waar ook, sinds maart, kunst van mij te koop is. Met dank aan Astrid Polman. Zij tipte mij toen ik nieuwe verkooppunten zocht.