woensdag 15 juli 2020

Het hing in de lucht

De buren houden bouwvak in de tuin en daar moet Sky Radio bij aan... grrrr. dus begon de dag met ergernis. Ik hou van stilte in de tuin. Dan kan ik zelf lekker de liedjes in mijn hoofd neuriën.
Om mijn humeur op te vijzelen ging ik de kauwen onze oude cruesli voeren. Dat werkte direct. Want toen ik omhoog keek zag ik dat een piloot even gezellig een paar rondjes in de lucht had getrokken.
Ik was niet de enige die er gelukkig van werd. Op social media vlogen de getrokken rondje me om de oren.
Over lucht en vliegen gesproken. Naast Sky Radio, de rondtrekkende piloot was er nog meer luchtigheid op deze dag. We gingen zweef foto's maken. De zweefmolen van De Parade was neergestreken bij Pompet in het Noorderpark. Dat was een fijne fotosessie ontmoetingsmiddag.