maandag 16 juli 2018

Weelderige waterkant

Om het vocht uit mijn voeten te lopen wandelde ik een blokje om het huis. Zo veel mogelijk in de schaduw van het groen.
Voor mijn verjaardag kreeg ik een nieuwe camera. Dat is altijd even wennen. Want ik maak vijfhonderdduizend foto's per dag, dus ben nogal gewent aan hoe mijn camera werkt. Vandaag had ik hem. Zelfs de vogelpoep is mooi met deze camera. De slogan klopt: "with canon you can".

Ohw boy, ik dacht, hoe kom ik eigenlijk bij die tekst? Is het een bestaande slogan? Even checken voor ik hem online gooi. Hahaaahaaa een slogan uit 1986! hahahaaa en het gaat nog wel over een printer. Super grappig hoe dat werkt in mijn hoofd. Waarom blijft zoiets toch al 22 jaar hangen?!?!?!? Neeeejjj!, zelfs 32 jaar! Hier de link naar 'With Canon you can'. Hahaaaa die kleding ook! en die lekkere klunzige meneer.