zondag 8 juli 2018

Nieuw en open atelier door de basis

Vandaag had ik mijn eerste open atelier middag in mijn nieuwe atelier bij DepArtMent Schagen in oude basisschool Sint Maartensbrug.
Flink wat werk verzet en met de logo's op het keramiek zit dat in de basis wel goed. Vind ik dus erg grappig, dat van die basis, ik moet mezelf ook kietelen en zelfvertrouwen geven, dat de basis goed is, daar op die nieuwe plek in voormalig basisschool De Brug.
Ik kan wel zeggen dat ik flink door mijn basis ben gezakt vandaag. Voor mij dodelijk vermoeiend om zoveel (nieuwe) mensen leren kennen, te woord te staan en te luisteren en een rol aan te meten. Welke rol heb ik hier, in mijn nieuwe werkomgeving? Welke rol wil ik? en verwachten zij dat ook van mij? Of kan ik beter thuis naast de kauwen blijven zitten. Nou ja, flink geschut. Gelukkig kan ik nog altijd naast die kauwen gaan zitten met een zak rozijntjes om ze te voeren. Mijn morfine.