zondag 22 juli 2018

Op orde verhuizen

Bij een kop koffie in de tuin besef ik hoe het komt dat ik me zo comfortabel voel bij het atelier verhuizen. Vanavond pakt De Parade in en gaat naar Utrecht, de derde stad. Teun werkt er en dus ben ik ook weer betrokken bij De Parade, want met liefde breng ik haar weg met tent en fiets. Heerlijk.
Zo vreemd is het dus niet, dat ik het met plezier doe: verhuizen. Kijk eens wat een werk ze verzetten vier keer binnen drie maanden. Mooie zomers op De Parade. Op naar een nieuw avontuur op een nieuwe plek.
Vandaag laatste open atelier van mijn (nieuwe) atelier in Sint Maartensbrug bij DepArtment Schagen. Ik heb daar twee maanden gezeten. Het nieuwe atelier is in dependance De Rank, goeie naam ook, ook gezien de grootte van mijn nieuwe atelier, ik kan er een dansschool beginnen, echt groot. Met uitzicht op groen en water, heerlijk.
Omdat het zo groot is ben ik eerst in één van de twee opslag kamers begonnen. De borden-steunen voor de biscuitstook heb ik lekker ordelijk neergezet.
Nu zit ik wel heel dicht bij mijn werk-wens die ik een jaar of tien terug opschreef.