donderdag 26 juli 2018

Koel ramen lappen

Verhuizen met deze temperatuur is best, tja wat is het eigenlijk? Achterlijk, gek, stom, leuk, spannend, relaxed? Vandaag nog maar wat ramen gelapt. Heel de school is met stift onder geklad door de oud-leerlingen. In mijn lokaal heb ik de ramen direct schoon gemaakt. Maar nu dacht ik, zolang er nog geen andere huurders naast mij zijn doe ik ook de omgeving. Met deze hitte kan ik toch niet echt nadenken en met mijn handen in het water is eigenlijk best fris.
De grote verhuizing doe ik wanneer het echt wat koeler is. In de nacht wilde ik zeggen, maar het koelt ook 's nachts niet eens meer af.
Door de naam van de school die in het gebouw zat, 'De Rank' heb wel heel de tijd zin in wijn. Het was ook nog een de dependance. Dus een dansje met een drankje. Eerst poetsen.
Mooi uitzicht, op het Piet Mondriaanpark, ik ben benieuwd wanneer ik mijn eerste koffie aan het water drink.