dinsdag 22 mei 2018

Schoonheid uit de oven

De eerste glazuurstook gestookt met mijn nieuwe stook computer. Heel gelukkig word ik er van. Wat een luxe die computer. Ik hou van de TC66.
Ook is er, eindelijk, een prachtig zwart bord en gebaksbordjes uit de serie Zeee, speciaal gemaakt voor strandtent Zilte Zucht, uit de oven gekomen.
Voor expositie bij Goudsmid en ontwerper Esther Lang kwamen er ook stukken uit de oven. Schitterende diamanten! en voor Evie van Evielfie bakte ik miniatuur bekers. Die ik meteen vanavond langs bracht. Evie sliep al, maar de zonsondergang kreeg ik cadeau op de terugweg naar huis.
De oven staat al weer aan! Ha ik stook als een malle met die nieuwe TC66. Joepie! en de kauwen in de tuin hebben een nieuwe voorraad strooivoer gekregen van 20 kilo. Ik doe het dan wel in de silo. Strooien doen ze zelf maar, haha.