zondag 20 mei 2018

Bewegend theater

Het is net theater, absurt en dramatisch. Ik vind het prachtig om al die krioelende trossen rupsen met hangende draden in de bosjes te aanschouwen tijdens mijn zondagochtend wandeling.
Ze waren overigens ook mooi tijdens onze avondwandeling. Maar toen had ik ze al op de foto gezet.
En zijn mijn foto's van de bloemetje niet heerlijk romantisch? Het huwelijk van een prins Harry en de lookalike van Pocahontas Meghan is er niets bij. Grapje, wat een mooi sprookjes huwelijksvoltrekking was dat gister zeg. Met recht een pinksterweekend, ik pinkte er eentje weg. Lastig schrijven met een ks. Hier is het namelijk altijd Pinksterweekend met twee van Pinxterens in huis.
En!!! Laat ze vooral hun gang gaan, die rupsen, laat ze gifvrij. De struiken en bomen zijn sterk genoeg. Het is voedsel voor jonge vogeltjes.