vrijdag 23 maart 2018

Zilte chocolade keramiek fabriek

Voor strandtent 'Zilte Zucht' mag ik een servies maken. José Wit, huh? Wit! Waarom heb ik dat nooit eerder gezien!!! José haar achternaam is WiT!!
Waarschijnlijk omdat ik eigenlijk bij niemand, behalve Amaro, maar daar gebruik ik dan weer zijn voornaam niet van, van mijn vrienden en ook bij mijzelf nooit hun en mijn achternaam gebruik. José Wit dus, zal, wanneer het klaar is zelf uitleggen wat het idee van het servies is.
De kleur wordt donker en ik werk met zwartbakkende klei. Nu is de rauwe gietklei chocolade bruin. Ik werk er nu bijna een week mee en ik zie ook al overal paaseitjes en paashazen. Nu MOET ik wel aan de chocola.
Wordt vervolgt dus. Zin in. Leuke opdracht. Dol op het strand en op 'Zilte Zucht'. zucht...... fijn zuchten. O nou ja! Nu dus enorm zin in de oranje reep van Tony Chocolonely, hmmmmmm met stukjes zout. Eerst nog wet gieten.