maandag 19 maart 2018

Plattelandsgeluk

Op mijn reis naar Waarland fotografeerde ik vanaf de weg daar een local en hij nodigde me hartelijk uit om op de trekker te komen. Eerst twijfelde ik omdat Teun in de auto zat, maar ik dacht, hoe vaak komt het voor dat je zo'n kans krijgt. Dus ik ging via de droge modder de trap van de trekker op. Het was prachtig en indrukwekkend leuk.
Daarom hoef ik niet te vliegen naar de andere kant van de wereld. Onzin tekst natuurlijk, alsof ik aan het reizen ben. Het was wat bij me opkwam. Weet niet precies waarom. Wat maakt het uit waar de tekst vandaan komt.
Wat ik wil zeggen is dat ik blij ben met het mooie cadeau dat ik kreeg van de boer met zijn nieuwe ploeg. Het is hier prachtig en ik maak hier ook toffe spontane dingen mee en ontmoet gastvrije mensen tijdens een stop om plaatjes te schieten en wat voor plaatjes schoot ik! Heel prachtig! Hoefde ik niets voor te doen. Ik vind het altijd zo'n mooi gezicht en nu mocht ik op deze heldere dag een rijtje mee op de trekker. Joepie!