zondag 10 december 2017

Wonden likken 2.0

Blij met mislukking beker. Als je goed kijkt zit er een klein spikkeltje in de witte glazuur. Dus die kan niet verkocht worden. Jammer hoor, dat ik daar nu mee blijf zitten. Hahaa echt niet! Ze drinken echt vet lekker die bekers van ons, van Nicole en mij.
Vandaag de wonden gelikt door middel van kerstfilms kijken op de bank. Doe ik denk ik nog wel een paar dagen. Niet kerstfilms kijken, of wel ook, maar met name mijn wonden likken en dan klaar maken voor een nieuwe en volgende stap. Gaat mijn winkel weer dicht? Voor altijd dicht? Ga ik alleen verder in mijn atelier. Ga ik afwasser worden bij Stiel? Een vrijstaand huis kopen met groot textiel en een keramiek atelier? Naar Portugal emigreren en bij Amaro keramieken, collages maken, zeefdrukken, borduren en paardrijden?
Tips zijn welkom.
Terug lezend zie ik als eerste zin 'Blij met mislukking.........'. Ik zou willen dat ik binnenkort blij ben met de mislukking die Herenstraat 4 heet.
De sneeuwval was ook al mislukt bij ons. Overal in het land prachtige witte plaatjes te zien. Hier nog geen halve centimeter gevallen. Nu nog maar even een stukje 'All you need is love' kijken met een lekker kopje thee.