donderdag 14 december 2017

Danig in de war

Van links naar rechts geschud word ik. Vanaf maandag heb ik -50% uitverkoop in mijn winkel. Het is een enorme hit zo vlak voor kerst. Net op het moment dat ik bedenk dat ik alleen een atelier wil word ik enorm getest door het succes van de uitverkoop.
Zo gaan er gedachten door mijn hoofd als, wat een top locatie, wat veel potentie heeft mijn winkel hier en ik moet toch werken en het zien als mijn werk, atelier kan ik er bij doen............ Heen en weer.
Vandaag kreeg ik ook nog te horen dat Casa Colora 1 maand eerder stopt dan vorige week aangegeven. Dus wellicht stopt mijn uitverkoop ook wel eerder dan 28 december. Want op het moment dat Casa Colora gaat leeghalen en de ruimte weer terug gaat brengen in de oorspronkelijke kleuren, kan ik niet open zijn. Vind ik stom. Niets te plannen meer met mijn winkel. Dat maakt onzeker en dat is echt slecht voor mijn balans en humeur.
Voorlopig pak ik morgen de cadeaus weer graag voor iedereen in. Er is nog genoeg te verkopen, al verkoop ik heel de dag. Dat ik deze zin zou schrijven, had ik zelfs een week terug niet kunnen denken. Toch doe ik het: Lekker hoor uitverkoop!