zondag 31 december 2017

Op de laatste dag

De laatste dag dat Op open was in Schagen pakte ik gelukkig nog veel in, niet alleen tot middernacht om het op te ruimen, ook voor de vele klanten van zaterdag. Het was een top maand, met een verslavend fijne omzet. De webwinkel loopt ook weer als een trein. Zo wil ik het komend jaar mijn maanden ook wel doorkomen.
Opbloeiers kreeg ik gister van Ellis Looy, op de laatste dag als shop-in-shop aan de Herenstraat 4, Schagen. De winkel is leeg. Huis is vol, maar nu eerst naar de film, kijken of het waar is, dat huisvrouwen niet bestaan.
Doei Herenstraat Schagen. Fijn dat ik even op kamers mocht zijn bij Casa Colora. Veel geleerd, kijken wat het volgende avontuur brengt. Afwachten tot half februari. Echt?! Ja echt! Dat besefte ik net bij aankomst met de laatste lading winkelinrichting. Ik heb zes weken vakantie! Want half februari heb ik zicht op een nieuwe locatie.
Wat zal ik na het opruimen eens gaan doen? Naar zee, Lissabon, kleien bij Olga de Ruiter, knuffelen met mijn dochter Teun, musea bezoeken met mijn Mars.
Dank jullie die bij me kochten en vooral en ook in de laatste periode van uitverkoop. Met jullie heb ik de investering tot een minimum kunnen reduceren. Soort van schoon het nieuwe jaar in. Tijd voor 2018.
Veel geluk gewenst.