woensdag 10 december 2014

Tapen en vogelzaad

Voor de kerstmarkt van zondag 14 december ( van 13 - 18 uur park Blanckendaell ) ben ik nog wat hoepels aan het tapen. Ik denk dat ik verslavingsgevoelig ben voor tapen. Ik heb al bergen tape en toch kocht ik gister nog weer nieuwe kleuren om nog wat extra hoepels te kunnen tapen. Zwart/wit vind ik ook zo mooi, dus daar maakte ik er ook nog wat extra van.
Over de prijs van de hoepels ben ik nog aan het nadenken, want met twee dikke bergen overgebleven en teruggestuurde, VT wonen woonbeurs hoelahoepel bestelling, in mijn atelier ben ik nu wel klaar. Ik zelf deed vorige week een workshop hoelahoepen van twee en een half uur en dat is een goeie workout. Dus wil je van je sportschool abonnement af, koop bij mij een hoelahoep (las ik ook op de 'hou tijd over poster' van  Flow magazine).
Verder is mijn sinterklaas cadeau binnen gekomen. Een doos vol met vogelzaden. Drie soorten om die putter nogmaals mijn tuin in te lokken: Distelvinken/sijzen voer, putter/sijs 2 voer en (ik kon het niet laten aangezien de naam van mijn blog van de keep vogel afkomt) vink/kepen voer. En let vooral op de subtitel: prestige. Daar lok ik ze mijn tuin wel mee in! Nu op naar de winkel voor een silo om het in te doen. Nou: drie nieuwe silo's, want ik ga ze stickeren, en kijken welk voer de meeste putters lokt. Ik ben zo klaar voor de putter in mijn tuin. Gister nog toen ik naar de supermarkt fietste zag ik ze aan de kant van de weg aan wat distels knagen, dat hoeft niet meer! Kom gewoon lekker naar mijn tuin jullie mooie tropische mussen.