zaterdag 20 december 2014

Serieus trots op Teun

Morgenavond (zondag 21 december) gaan we eten in Eindhoven bij Amaro in het Ketelhuis tijdens B&W diner XXL voor Serious Request.
De vraag was deze: Wat is jullie verhaal en waarom verdient hij / zij dit diner?
Dit is mijn verhaal dat ik mailde:
 "Mijn dochter verdient het omdat ze vandaag (30 november) vroeg of ik wat meer kon tonen dat ik trots op haar ben. Soms zijn de dingen die je doet zo vanzelfsprekend, natuurlijk ben ik trots op haar! En wat goed van haar dat ze er om vraagt. Ze is mooi, ze is stoer, knap en bijzonder. Dat is wat ik haar wil zeggen met dit B&W Diner XXL.
Om haar te tonen dat zij speciaal is en om trots op te zijn vind ik dat ze dit moet bijwonen.
Ook gaat haar vader deze dag voor 3 1/2 week naar Cambodja, dus ze viert kerst en oud-en-nieuw zonder haar vader, dus om de feestdagen toch speciaal te maken verdient ze een B&W diner XXL.
En ook helemaal mooi is dat ze midden in het jaar, na de kerstvakantie, naar een hoger niveau gaat op haar middelbare school. Ze is zo goed en heeft zo'n mooie cijferlijst, ze mag midden in het schooljaar van Kader naar TL. Wat is zij mooi die dochter van mij."